NIST - powrót do strony głównej
Z lewej strony ozdobny napis Niepodległa po prawej stronie drukowanymi literami napis: Polska Stulecie Odzyskania Niepodległości
Strona główna » Szkolenia on-line » Bezpłatne szkolenie on-line - „Obowiązki JST związane z wprowadzeniem rejestru umów zawartych przez jednostki sektora finansów publicznych” - 5 maja 2022 r.

Bezpłatne szkolenie on-line - „Obowiązki JST związane z wprowadzeniem rejestru umów zawartych przez jednostki sektora finansów publicznych” - 5 maja 2022 r.

A+ A-

Logotyp Narodowego Instytutu Samorządu Terytorialnego przedstawiający skrót pierwszych liter nazwy jednostki wpisanych w obrys mapy Polski w kolorze czerwonym na białym tle
Logotyp Narodowego Instytutu Samorządu Terytorialnego przedstawiający skrót pierwszych liter nazwy jednostki wpisanych w obrys mapy Polski w kolorze czerwonym na białym tle

Nabór na szkolenie został zakończony.

 

 

Narodowy Instytut Samorządu Terytorialnego zaprasza Państwa na bezpłatne szkolenie online pt. „Obowiązki JST związane z wprowadzeniem rejestru umów zawartych przez jednostki sektora finansów publicznych”, które odbędzie się 5 maja 2022 r. w godz. 10.00 - 11.30. Prowadzenie: dr hab. Małgorzata Ganczar.

 

Cel szkolenia:

Obowiązki związane z prowadzeniem rejestru umów zawartych przez jednostki sektora finansów publicznych w powiązaniu z zagadnieniami z otoczenia regulacyjnego, oraz kar za naruszenie przepisów.

 

Program:

  1. Podstawy prawne funkcjonowania rejestru umów zawartych przez jednostki sektora finansów publicznych (Ustawa z dnia 14 października 2021 r. o  zmianie ustawy Kodeks karny oraz niektórych innych ustaw)
  2. Zasada jawności i przejrzystości finansów publicznych
  3. Udostępnianie rejestrów umów na gruncie przepisów o dostępie do informacji publicznej
  4. Podmioty zobowiązane do zamieszczania umów w rejestrze
  5. Treść rejestru umów (Rola Ministra Finansów. Tworzenie rejestru umów. Kto prowadzi rejestr umów?)
  6. Ograniczenia i wyłączenia w udostępnianiu umów w rejestrze
  7. Odpowiedzialność na gruncie przepisów dotyczących prowadzenia rejestru umów

Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Prosimy zwrócić szczególną uwagę podczas rejestracji na wpisanie poprawnego adresu  e-mail, na który zostanie przesłane zaproszenie z linkiem udostępniającym szkolenie. Jednocześnie informujemy, że każda osoba powinna użyć odrębnego adresu e-mail. Uwzględniane będą wyłącznie unikatowe adresy e-mail. 

Po wysłaniu do nas formularza powinniście Państwo otrzymać wiadomość email potwierdzającą prawidłowość zgłoszenia.

 

Na 1 godzinę przed szkoleniem otrzymacie Państwo drugą wiadomość email z linkiem zapraszającym na przedmiotowe szkolenie.

Na 20 minut przed szkoleniem pokój wirtualny, w którym odbywać się będzie szkolenie zostanie otwarty i będzie dostępny dla uczestników szkolenia.

 

NIST zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia bądź zmiany terminu, jeśli wynikną nieprzewidziane trudności organizacyjne, uniemożliwiające przeprowadzenie szkolenia, o czym poinformujemy Państwa drogą email-ową przed planowanym rozpoczęciem szkolenia, informacja taka znajdzie się również na stronie internetowej www.nist.gov.pl

 

 

Dodatkowych informacji udzielają:

Pan Paweł Marynowicz, mail: pawel.marynowicz@nist.gov.pl , tel. +48 690 143 116

Pani Paulina Czerwińska, mail: paulina.czerwinska@nist.gov.pl , tel. +48 690 470 988

Pani Katarzyna Wieczorek, mail: katarzyna.wieczorek@nist.gov.pl , tel. +48 42 633 10 70 


PDF
kontakt
Facebook
Twitter
Youtube
BIP
 
rss

Copyright © 2024 Narodowy Instytut Samorządu Terytorialnego