NIST - powrót do strony głównej
Z lewej strony ozdobny napis Niepodległa po prawej stronie drukowanymi literami napis: Polska Stulecie Odzyskania Niepodległości
Strona główna » Filmy » Film - „Istotne kwestie dotyczące funkcjonowania pracodawcy samorządowego w okresie stanu zagrożenia epidemiologicznego lub stanu epidemii ogłoszonego z powodu COVID-19”

Film - „Istotne kwestie dotyczące funkcjonowania pracodawcy samorządowego w okresie stanu zagrożenia epidemiologicznego lub stanu epidemii ogłoszonego z powodu COVID-19”

A+ A-

Narodowy Instytut Samorządu Terytorialnego zaprasza Państwa na bezpłatną projekcję filmu szkoleniowego pt: „Istotne kwestie dotyczące funkcjonowania pracodawcy samorządowego w okresie stanu zagrożenia epidemiologicznego lub stanu epidemii ogłoszonego z powodu COVID-19”, który zostanie udostępniony na naszym kanale YouTube po zarejestrowaniu się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego. Prelegent: Joanna Zadłużna - radca prawny, etatowy członek Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu.

 

Na dole strony dostępny jest formularz zgłoszeniowy.

 

Po prawidłowej rejestracji, około godziny 15:00 otrzymacie Państwo link do filmu na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail. Film będzie dostępny bezterminowo. Osoby rejestrujące się po godzinie 15:00, otrzymają link do filmu w dniu następnym.

 

Prosimy zwrócić szczególną uwagę podczas rejestracji na wpisanie poprawnego adresu  e-mail, na który zostanie przesłany link do filmu.

Jednocześnie informujemy, że każda osoba powinna użyć odrębnego adresu e-mail. Uwzględniane będą wyłącznie unikatowe adresy e-mail.

  

Dodatkowych informacji udzielają:

Pan Mariusz Kocik mail: mariusz.kocik@nist.gov.pl, tel. 510 872 795

Pan Michał Wojdala mail: michal.wojdala@nist.gov.pl, tel. 510 872 814

 

 
FORMULARZ ZGŁOSZENIA UDZIAŁU

:
:
:
:

w przypadku jednostek podległych należy wybrać z listy rozwijanej jednostkę nadrzędną
:
:
:
:
:
 
 


PDF
kontakt
Facebook
Twitter
Youtube
BIP
 
rss

Copyright © 2024 Narodowy Instytut Samorządu Terytorialnego